Ako tieto megatrendy ovplyvnia vašu osobnú bezpečnosť.

 

Čoraz väčšia miera svetovej populácie bude žiť v mestách

Megatrends plus punkte

Podľa štúdie z marca 2011 Mc Kinsey Urban World: Mapping the Economic Power:"Žijeme v mestskom svete. Polovica svetovej populácie žije v mestách. 1,5 miliardy ľudí alebo 22 percent svetovej populácie žije dnes v 600 mestách. Do roku 2025 bude žiť v 600 mestách 25% celosvetovej populácie. V týchto mestách bolo v roku 2007 vytvorených $ 30 triliónov(biliónov) HDP  čo zodpovedá viac ako polovici svetového HDP. Do roku 2025 bude v 600 mestách vytvorených 64 triliónov(biliónov) $ HDP alebo takmer 60 % svetového HDP. V roku 2007, 485 miliónov domácností malo v priemere na 1 obyvateľa  $ 20,000 HDP.  Do roku 2025 bude 735 miliónov domácností žiť v týchto mestách v priemere na 1 obyvateľa vo výške $ 32.000 HDP.

Na cestách bude stále viac áut

Megatrends plus punkte2

Do roku 2035 sa počet vozidiel na cestách po celom svete zdvojnásobí na 1,7 bilióna (v Amerike billion=miliarda). Tak znie  posledná predpoveď(prognóza) Medzinárodnej energetickej agentúry.

Čoraz viac motorov potrebuje ochranu v mestskej prevádzke

Megatrends plus punkte3

Medzinárodný výskum ukázal, že 42% vodičov v mestskej prevádzke zaznamenalo zvýšenú úroveň napätia. Váš motor je tiež vystavený napätiu(tlaku) a váš motorový olej sa  v mestskej prevádzke rýchlejšie opotrebuje Výskum v Nemecku ukázal, že jedno zo štyroch áut pracuje(narába) na cestách s motorovým olejom, ktorý motor auta nechráni.  BIZOL Green Oil z Nemecka je to riešenie.

Čoraz častejšie bude mať doprava negatívny vplyv(dopad) na zdravie vodičov

Megatrends plus punkte4

Podľa IBM Study Frustration Rising: IBM 2011 Commuters Pain Survey zo Septembra 2011: “Štúdia viac ako 8000 vodičov (približne 400 na každé mesto), z 20 miest na celom svete zo 65 popredných miest z hľadiska veľkosti a ekonomickej aktivity: Bangalore, Buonos Aires, Chicago, Johannesburg, London, Los Angeles, Madrid, Mexico City, Milan, Montreal, Moscow, Nairobi, New Dehli, New York City, Paris, Shenzhen, Singapore, Stockholm and Toronto.  Výskum okrem iného zisťoval či má doprava nejaký subjektívny negatívny dopad na zdravie respondentov. 42% respondentov uviedlo, že ich hladina stresu sa zvýšila. U  35% respondentov bol uvedený hnev, 16% respondentov zaznamenalo dýchacie ťažkosti a menej spánku, 13% respondentov  uviedlo, že boli zapletení v nejakom druhe nehody súvisiacom s mestskou prevádzkou.

Style Selector

Layout Style

Predefined Colors

Background Image